Завжди правильний інструмент

Жов 14, 2020

Різання, шліфування, чистова обробка. Компанії Klingspor відомі щоденні виклики майстрів під час попередньої й завершальної обробки зварних швів. У новій брошурі користувачі знайдуть для кожної робочої операції підхожий інструмент.

Різання, шліфування, чистова обробка — це повторюється незліченну кількість разів щодня.Five stages of weld seam processing.jpg

«Якщо уявити, що для кожної окремої робочої операції майстрам потрібен інший інструмент, то

багаторазова зміна інструменту за день потребує багато часу», — розповідає Ібраім Лапа, керівник відділу комерційного розвитку в компанії Klingspor. Він був упевнений: це можна покращити. Навесні 2018 року разом зі своєю командою, він почав працювати над тим, у який спосіб можна покращити робочий процес майстрів. Ідея команди: на прикладі показати робочий процес, продемонструвати переваги виробів від компанії Klingspor, і в такий спосіб спростити користувачу ухвалення рішення щодо придбання. У якому форматі і з якими змістовними тезами? Усе це спочатку було незрозумілим. «Для нас, насамперед, було важливо зібрати ідеї. Кожну з них ми ретельно перевіряли. Коли ми бачили, що ідея не працює, ми перевіряли наступну», — згадує пан Лапа. Результатом креативної співпраці є брошура «Різання. Шліфування. Чистова обробка.». У ній компанія Klingspor представляє свою інтегровану концепцію обробки зварних швів. «Порівнюючи із загальним каталогом, брошура більш диференційована. Продавці і клієнти одразу бачать, які інструменти для яких робочих операцій і якого матеріалу підходять», — пояснює пан Лапа. Інформація про вироби також відображена більш зрозуміло. «Клієнти можуть одразу зіставити свої потреби із нашим асортиментом. Байдуже, чи їм потрібен тривалий термін служби чи агресивний абразивний інструмент: ми допомагаємо їм ухвалити рішення простіше і швидше». Щоб досягти цієї мети, під час розробки концепції брошури команда врахувала найважливіші вимоги до щоденних завдань. Антон Бодрін, керівник команди менеджменту продукції пояснює: «Ми повністю поставили себе на місце користувача й задалися запитанням: Що дійсно потрібно зварювальнику? Тому ми розділили робочий процес на п’ять кроків»

Крок за кроком до успіху

Різання, скошування крайок, зварювання, вирівнювання чи чистова обробка: залежно від робочої операції змінюються вимоги майстра до інструменту. «У брошурі користувачі можуть знайти потрібне їм приладдя за різними критеріями: робоча операція, машина або властивості виробу», — пояснює пан Бодрін. Усі пропозиції узгоджені з різними робочими процесами. Перевага: замість виснажливого дослідження, підхожі розв’язки можна швидко знайти. Це економить час і гроші. Для продавців є свої переваги: вони зможуть співпрацювати тільки з одним постачальником і отримати натомість вигідніші умови. «Щоб якнайбільше полегшити життя продавців і кінцевих користувачів, ми плануємо розробити такі концепції і для інших робочих процесів», — розповідає Лапа.

Немає нічого дивного в тому, що на тих ринках, де брошура вже опублікована, ми отримали дуже позитивні відгуки. Інструктори Торгово-промислової палати підтверджують, що ми зачепили болючу тему й за допомогою брошури якнайкраще задовольнили потреби майстрів».