Завжди правильний інструмент
Жов 14, 2020
Різання, шліфування, чистова обробка. Компанії Klingspor відомі щоденні виклики майстрів під час попередньої й завершальної обробки зварних швів. У новій брошурі користувачі знайдуть для кожної робочої операції підхожий інструмент.Різання, шліфування, чистова обробка — це повторюється незліченну кількість разів щодня.
«Якщо уявити, що для кожної окремої робочої операції майстрам потрібен інший інструмент, то
багаторазова зміна інструменту за день потребує багато часу», — розповідає Ібраім Лапа, керівник відділу комерційного розвитку в компанії Klingspor. Він був упевнений: це можна покращити. Навесні 2018 року разом зі своєю командою, він почав працювати над тим, у який спосіб можна покращити робочий процес майстрів. Ідея команди: на прикладі показати робочий процес, продемонструвати переваги виробів від компанії Klingspor, і в такий спосіб спростити користувачу ухвалення рішення щодо придбання. У якому форматі і з якими змістовними тезами? Усе це спочатку було незрозумілим. «Для нас, насамперед, було важливо зібрати ідеї. Кожну з них ми ретельно перевіряли. Коли ми бачили, що ідея не працює, ми перевіряли наступну», — згадує пан Лапа. Результатом креативної співпраці є брошура «Різання. Шліфування. Чистова обробка.». У ній компанія Klingspor представляє свою інтегровану концепцію обробки зварних швів. «Порівнюючи із загальним каталогом, брошура більш диференційована. Продавці і клієнти одразу бачать, які інструменти для яких робочих операцій і якого матеріалу підходять», — пояснює пан Лапа. Інформація про вироби також відображена більш зрозуміло. «Клієнти можуть одразу зіставити свої потреби із нашим асортиментом. Байдуже, чи їм потрібен тривалий термін служби чи агресивний абразивний інструмент: ми допомагаємо їм ухвалити рішення простіше і швидше». Щоб досягти цієї мети, під час розробки концепції брошури команда врахувала найважливіші вимоги до щоденних завдань. Антон Бодрін, керівник команди менеджменту продукції пояснює: «Ми повністю поставили себе на місце користувача й задалися запитанням: Що дійсно потрібно зварювальнику? Тому ми розділили робочий процес на п’ять кроків»
Крок за кроком до успіху
Різання, скошування крайок, зварювання, вирівнювання чи чистова обробка: залежно від робочої операції змінюються вимоги майстра до інструменту. «У брошурі користувачі можуть знайти потрібне їм приладдя за різними критеріями: робоча операція, машина або властивості виробу», — пояснює пан Бодрін. Усі пропозиції узгоджені з різними робочими процесами. Перевага: замість виснажливого дослідження, підхожі розв’язки можна швидко знайти. Це економить час і гроші. Для продавців є свої переваги: вони зможуть співпрацювати тільки з одним постачальником і отримати натомість вигідніші умови. «Щоб якнайбільше полегшити життя продавців і кінцевих користувачів, ми плануємо розробити такі концепції і для інших робочих процесів», — розповідає Лапа.
Немає нічого дивного в тому, що на тих ринках, де брошура вже опублікована, ми отримали дуже позитивні відгуки. Інструктори Торгово-промислової палати підтверджують, що ми зачепили болючу тему й за допомогою брошури якнайкраще задовольнили потреби майстрів».